محمد صادق ضیائی :

سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

با دستور رئیس دانشگاه آزاد سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد.

به گزارش دانشجو خبر ، محمدصادق ضیائی مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به مسائل و مواردی که در حوزه گسترده دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که یکی از آنها دریافت اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های بهینه و درست است، راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور دریافت و ساماندهی اطلاعات ضروری به نظر می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پیشنهاداتی مطرح شد تا اطلاعات و مواردی که لازم است در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه لحاظ شود، جمع‌آوری و ساماندهی شود.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اصل کار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های اجرا، بر سه رکن اصلی دانشجو، عضو هیئت علمی و کارمند استوار است،گفت: از این منظر، دانشجو در رأس مثلث و کارمند و عضو هیئت علمی دو قاعده دیگر مثلث را تشکیل می دهند. لذا برقراری ارتباط با این سه قشر بخصوص دانشجو که تمامیت ساختار دانشگاه برای ارائه خدمات به اوست، لازم و ضروری است.

ضیائی ادامه داد: در این راستا، با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه‌ ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه به نشانی peygiri.iau.ac.ir طراحی و راه‌اندازی شد. واژه «مردمی» که در عنوان این سامانه به کار برده شده، تعبیری بیرونی و درونی دارد.

سخنگوی دانشگاه آزاداسلامی تاکید کرد: سامانه مذکور این قابلیت را دارد که با نگاهی جامع‌تر، عوامل اثرگذار محیطی را در تصمیم‌گیری‌ها وارد کند.

وی با بیان اینکه این سیستم توسط اداره کل پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی و اجرا شد، گفت: این اداره کل برای ورود این سامانه پویا و همه‌گیر به فضایی عملیاتی، طی ارتباط با معاونان و روسای مراکز، نمایندگان این مجموعه‌ها را به منظور آموزش و شرکت در کلاس‌های توجیهی به سازمان مرکزی فرا خوانده است.

ضیائی با بیان اینکه سامانه‌ ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، دوران فعالیت آزمایشی خود را طی کرده است، گفت: این سامانه از امروز و به طور رسمی آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی خاطرنشان کرد: این ارتباط، پایه دریافت اطلاعات در حوزه مدیریتی است و از طریق این سامانه، با محیط داخل و بیرون دانشگاه ارتباط موثر برقرار می شود.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نظرات دریافتی از طریق این سامانه، قطعاً در اسرع وقت با ریاست دانشگاه مطرح می‌شود تا از این نظرات در جهت بهره‌وری دانشگاه استفاده شده و همچنین اجابت تقاضای متقاضیان تسریع شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نمایندگان معاونت‌های دانشگاه و مراکز دانشگاهی موظف به پاسخگویی به متقاضیان در اسرع وقت هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *