شبیه‌سازی کسب‌وکار حمل‌ونقلی در دهمین رویداد استارت‌آپی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) از برگزاری دهمین رویداد استارت‌آپی «حمل‌ونقلی‌ شو» خبر داد.

به گزارش دانشجو خبر، علی شهابی اظهار کرد: دهمین رویداد استارت‌آپی «حمل و نقلی شو» همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری ۱۲ الی ۱۵ دی جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: در این رویداد چهارروزه، شبیه‌سازی یک کسب و کار حمل و نقلی را برای شرکت‌کنندگان و مخاطبان این نمایشگاه خواهیم داشت. 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) هدف از برگزاری این رویداد را گفتمان‌سازی هویت بومی کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپی در حوزه حمل و نقل در جامعه حمل و نقلی و علمی کشور برشمرد.

شهابی افزود: تلاش می‌کنیم در راستای نیل به آرمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به مأموریت این واحد دانشگاهی، با بهره‌گیری از بهترین مربی‌های حوزه کسب و کار و متخصصان حوزه حمل و نقل، آموزش‌های کاربردی را همزمان با تجربه عملی راه‌اندازی یک کسب و کار برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان حوزه حمل و نقل ایجاد کنیم.

وی یکی از جذابیت‌های این نمایشگاه را نسبت به ۱۵ دوره قبلی، حضور و فعالیت فضای استارت‌آپی و همزمانی رویداد استارت‌آپی «حمل و نقلی شو» با برگزاری این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: این رویداد کمک می‌کند تا صاحبان کسب و کارهای حمل و نقلی از ایده‌های نوین در حوزه کسب و کار مطلع شوند و با همکاری و تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی به کسب و کار خود توسعه ببخشند و در واقع کسب و کارهای نوظهوری را در عرصه‌های مختلف حمل و نقلی ایجاد کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمک می‌کنیم تا صاحبان کسب و کارهای حمل و نقلی بتوانند از تکنولوژی و انفورماتیک به بهترین وجه استفاده کنند و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، هوشمندسازی و کیفیت زندگی در کشور را ارتقا بخشند. 

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل افزود: دهمین رویداد استارت‌آپی «حمل و نقلی شو» همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد و دانشگاه در دو غرفه مجزا، هم در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی و هم در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری حضور فعال خواهد داشت و به‌صورت مجزا فرآیندی را با اهداف مشترک در نمایشگاه پیگیری می‌کنیم و از ثمرات مثبت آن این است که مخاطبان حوزه کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات با مخاطبان حوزه حمل و نقل، همزمان در این رویداد حضور پیدا می‌کنند و توان این را داریم که برای هر دو گروه که نخبه و متخصصان حوزه کسب و کاری خود هستند، دستاوردهای نوینی را ارائه دهیم و بی‌شک جذابیت‌هایی را برای این عزیزان فراهم خواهیم کرد ازجمله آنها اتاق مشاوره رایگان و کارگاه‌های متنوع و کاربردی برای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

شهابی افزود: آشناکردن متخصصان حوزه حمل و نقل با ظرفیت‌های نوینی که با استفاده از تکنولوژی، حوزه انفورماتیک و IT حاصل می‌شود و نیز آشناکردن متخصصان حوزه کسب و کار، تبلیغات و بازاریابی با ظرفیت‌های حوزه حمل و نقل و موضوعات مشابه به این موضوع کمک بسیاری می‌کند که ما دو گروه متخصص در حوزه‌های متفاوت را دورهم دعوت و فضایی را ایجاد کنیم تا این عزیزان با دستاوردهای یکدیگر آشنا شوند که بدون شک در حل چالش‌های حوزه حمل و نقلی کشور مؤثر خواهند بود.

وی در مورد مشخصه این رویداد  گفت:  فضای این رویداد در مقایسه با رویدادهای دیگر متمایز و تمایز آن در این است که این رویداد در واقع بومی شده است و ما در آن چهار روز شبیه‌سازی کسب و کار را خواهیم داشت.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با آموزش‌های جذاب و حضور کارآفرینانی که کسب و کارهای موفقی را ایجاد کرده‌اند و اکثراً از قشر جوان جامعه هستند، بتوانیم هویت متفاوتی را ایجاد کنیم و برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی، فضایی را به‌وجود بیاوریم که جذابیت‌های چشمگیری داشته باشد و باعث شود این عزیزان به‌صورت کاملاً بومی با فضای کسب و کار آشنا شوند و در شبیه‌ساز ما قرار بگیرند.

شهابی با بیان اینکه خروجی شبیه‌ساز ما یک کسب و کار برای همه شرکت‌کنندگان خواهد بود، گفت: نگاه این رویداد با ۹ رویداد قبلی «حمل و نقلی شو» متفاوت است و تفاوت آن در این است که ما بیشتر به دنبال ایجاد شبیه‌سازی فضای کسب و کار بومی هستیم و همزمانی این رویداد با نمایشگاه بین‌المللی هم کمک می‌کند که شرکت‌کنندگان در میان سازمان‌های حمل و نقلی قرار بگیرند و بتوانند بازارشناسی دقیق‌تری را برای کسب و کار و استارت‌آپ خود انجام دهند.

 

انتهای پیام/*

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *